Comunicate de Afaceri

Caut camere de cazare in Costinesti la pensiuni

De cativa ani am fost la mare vara in Grecia si Turcia, am vizitat numeroase plaje renumite si am facut mii de poze. Insa in acest an imi doresc sa redescopar litoralul Marii Negre din Romania.

Si facand o analiza a statiunilor de la malul marii, am ales sa caut cazare in Costinesti la pensiuni si sa ma plimb de acolo in toate statiunile. Timp voi avea, deoarece mi-am propus sa ma cazez in Costinesti la o pensiune timp de doua saptamani. Si in fiecare zi voi merge cu masina la o alta plaja, in functie de ceea ce voi gasi pe internet. O sa merg la mare impreuna cu trei prieteni si o sa decidem impreuna care este pensiunea din Costinesti cea mai potrivita pentru noi.

Ne dorim sa aiba camere cu baie proprie, sa fie foarte curate, si nu in ultimul rand sa aiba aer conditionat, pentru a ne simti cat mai bine in aceasta vacanta. Ar fi ideal sa aiba o bucatarie disponibila la orice ora astfel incat sa ne pregatim singuri micul dejun si apoi sa plecam la drum dimineata devreme, catre plaja aleasa pentru ziua respectiva.

Seara ar fi frumos sa putem face un gratar in curte, sa ne bucuram de aerul de mare, la un pahar de vin pana cand e gata masa. Stiu ca sunt foarte multe pensiuni in Costinesti care au si un astfel de foisor cu gratar amenajat pentru turisti.
O sa petrecem vreo doua zile chiar in Costinesti, asa ca ar fi ideal ca aceasta pensiune sa fie localizata la maximum o suta de metri de plaja statiunii. Macar in acele doua zile sa nu mai fie nevoie sa luam masina, sa ne bucuram de libertatea aceasta. Poate chiar si soferul va dori sa serveasca o bere la pranz, sa se simta cu adevarat relaxat. Si poate vom vrea sa facem dus imediat dupa baia in mare, asa ca ar fi foarte util ca pensiunea de cazare sa fie aproape de plaja.

Ca o prima optiune am gasit pensiunea Casa Blanca din Costinesti si cred ca aceasta e alegerea pe care o sa o facem: https://www.casablanca-costinesti.ro/