Comunicate de Afaceri

Protectia aplicatiilor este critica pentru continuitatea afacerilor

Cristian Mierlea, IT Infrastructure Solutions Business Unit Manager, Crescendo, a spus: “Planurile de continuitate a afacerii sunt o componenta a politicii de securitate deoarece implica diminuarea riscurilor, asigurarea resurselor materiale, umane, financiare si definirea procedurilor. Erorile neplanificate de sistem se datoreaza in proportie de 20% factorilor de mediu, de alimentare sau dezastrelor naturale, 40% sunt erori de aplicatie iar 40% erori de operare. Cu portofoliul larg de solutii de stocare HP este de lider de piata pentru protectia datelor si a tolerantei la dezastru.”

Hans Lamprecht, Country Manager Romania, NetApp, a subliniat faptul ca vremurile dificile economice forteaza intreprinderile sa creasca economia de costuri si eficienta operationala. Majoritatea companiilor care nu reusesc sa protejeze aplicatiile critice nu primesc o a doua sansa, iar cei care nu reusesc sa reduca cheltuielile operationale ar putea suferi aceeasi soarta. Deduplicarea NetApp ofera o eficienta de stocare in toate nivelurile de stocare: de date primare, datele de backup, arhivare. Aceasta solutie este inclusa in toate sistemele NetApp FAS3000, FAS3100, FAS6000 si V-Series.

In incheiere, Florian Buca, Operations Director Class IT, a afirmat ca solutia pentru realizarea unui plan de business continuity de succes este in primul rand analiza zonelor critice si a tipurilor de atacuri, apoi identificarea si selectia locatiei secundare si a arhitecturii de comunicatii si comutatie intre locatii, implementarea, testarea si retestarea periodica, asigurarea functionarii permanente a solutiei: „In functie de componentele solutiei alese, in general companiile pentru care am implementat si pentru care am administrat solutii de BC&DR au alocat sume variind intre cateva mii de euro pana la 1% din cifra de afaceri pentru implementarea si mentenanta solutiilor care sa le asigure protectia sau restaurarea rapida in caz de dezastru”.

Prezentarile din timpul conferintei, precum si imagini si inregistrari video, vor fi disponibile spre consultare la http://www.agora.ro/conferinta/storage-business-continuity-2 .

Evenimentul a fost promovat cu ajutorul partenerilor media PRWave, PRWave Directory, MediaLook, Ziare.com, HIT.ro, Business24, MyJob, Agora News, IT Trends si Digital Trends. Alti parteneri: CIO Council, Softline International, INDACO Systems, ARIES, ANIS, BVMW, Byblos, iNES, DigiSign.

Despre Conferintele de Tehnologie Agora
Conferintele de Tehnologie Agora reprezinta o suita de manifestari menite a prezenta solutii concrete pentru administratia publica centrala si/sau institutiile financiar-bancare, telecom, utilitati si marile companii. Conferintele de Tehnologie Agora sunt organizate in Bucuresti si se adreseaza factorilor de decizie si directorilor IT din marile corporatii.
Social Media
Vezi toate articolele autorului: AMAYA Communication